1. Turbinos ardymas:
Gera pradžia – pusė darbo. Ši taisyklė galioja ir ardant turbokompresorių. Labai svarbu tinkamai išardyti turbinos korpusą – tai įtakos tolimesnę remonto eigą.
Korpuso dalys dedamos į automatinę šratasvydę valymui nuo rūdžių bei pridegusio tepalo.
3. Detalių parinkimas ir balansavimas:
Išvalius turbokompresorių ir parinkus pagal katalogą tik kokybiškas, tinkamas remontuoti turbiną, naujas dalis, būtina subalansuoti turbiną. Balansavimas vyksta trimis etapais. Pradžioje reiktų subalansuoti veleną. Jį balansuojant reiktų atsižvelgti į veleno kokybę. Tik kokybiško gamintojo velenai balansuojasi gerai. Pigūs, nekokybiški velenai gali greitai sulūžti dėl prastos lydinio kokybės arba visai nesibalansuoti. Sekantis žingsnis – sparnuotės balansavimas. Taip pat labai svarbu atsižvelgi į sparnuotės kokybę. Sėkmingai subalansavus veleną ir sparnuotę lieka paskutinis etapas – visų surinktų detalių balansavimas. Nesubalansavus turbokompresorius gali lūžti per kelias sekundes.
4. Surinkimas:
Visos detalės kruopščiai surenkamos į guolių korpusą.
Surinktas kartedžas montuojamas į didelių apsukų balansavimo stakles (kurios pasiekia daugiau nei 200 000 apsisukimų) ir balansavimo eigoje ašies vibracija mažinama iki minimaliausio gamintojo reikalaujamo lygio. Tikrinama ar guolių korpusas nepraleidžia tepalo.
Surinktas turbokompresorius montuojamas į valdymo reguliavimo stakles.
5. Turbinos valdymo reguliavimas:
Paskutinis kokybiško remonto žingsnis. Šis reguliavimas padeda nustatyti tikslų turbokompresoriaus įpūtimą i variklio oro padavimo sistemą. Tokiu būdu išvengiama turbokompresoriaus perpūtimo ar nepakankamo įpūtimo problemos.
6. Elektroninių dalių remontas
Turbinoms su elektroniniais valdymais siūlome elektroninių dalių adaptavimą, remontą ir programavimą.
Sklandžiam svetainės veikimui, bei rinkodarai naudojame slapukus. Paspaudę „Sutinku“ arba naršydami toliau sutiksite su slapukų įrašymu.