Montavimo instrukcija ir garantija

Turbinos remontui Suteikiame 12 mėnesių garantiją be ridos apribojimo. Jūsų patogumui žemiau pateikiame naudingą informaciją apie turbinos montavimą po remonto

 

Turbinos gedimas atsiranda dėl tam tikrų priežasčių, kurias būtina pašalinti tam, kad išvengti naujo turbokompresoriaus gedimo:

Įsitikinti pagal turbinos kodą, ar turbina tinkama Jūsų automobiliui.

Išvalyti įsiurbimo ir išmetimo kolektorius, tepalo nutekėjimo ir padavimo vamzdelius.

Nuimti ir išplauti variklio karterį,įsitikinti ar neužsikimšęs tepalo paėmimo tinklelis.

Patikrinti variklio alsuoklį. Įsitikinti, kad variklio karteryje nesusidaro slėgis.

Pagal variklio gamintojo nurodymus pakeisti alyvą, alyvos ir oro filtrus. Į alyvos filtrą pripilti tepalo. Turbodyzeliams minimali alyvos klasė turi būti API CD.

Jei variklis labai purvinas arba jam buvo darytas bet koks remontas, būtina pakartotinai pakeisti alyvą ir alyvos filtrą po 100-150 km. ir dar karta po 800-900km.

Patikrinti turbokompresoriaus alyvos tiekimo ir nutekėjimo angas. Įsitikinti, kad jos švarios.

Patikrinti tepalo padavimo slėgį į turbokompresorių. Šalto variklio tepalo slėgis turi būti apie 6 bar, prie darbinės variklio temperatūros tuščia eiga - apie 1,5 bar. Prie variklio darbinių apsukų tepalo slėgis turi būti ne mažesnis kaip 4 bar.

Įsitikinti, kad išmetimo sistema ir duslintuvas nesukelia turbokompresoriaus perkrovimo dėl užakimo, bei kitų pralaidumą mažinančių priežasčių.

Montuojant turbokompresorių naudokite naujas tarpines.

Sumontavus išmetimo vamzdį prie turbinos išmetimo angos, patikrinti sujungimo sandarumą ir patikimumą.

Pilti naują variklio alyvą į turbinos alyvos tiekimo angą tol, kol alyva pradės tekėti iš nutekėjimo angos.

Sujungus oro įsiurbimo ir išleidimo vamzdžius ir priveržus varžtus, patikrinti sujungimų patikimumą ir sandarumą.

Prijungti alyvos padavimo vamzdelį prie turbinos ir patikrinti ar sujungimas švarus, kokybiškas ir sandarus.

Starteriu prasukti variklį (jo neužvedant), kol variklio alyva pradės tekėti iš turbokompresoriaus nutekėjimo angos.

Alyvos nutekėjimo vamzdžio vidinis diametras turi būti min 12 mm – lengviems automobiliams ir min 18 mm – krovininiams automobiliams. Jis turi būti švarus ir nepažeistas. Prijungus nutekėjimo vamzdį, įsitikinti sujungimo patikimumu ir sandarumu.

NENAUDOTI jokių keraminių ir silikoninių hermetikų.

Užvedus variklį tuščia eiga nedidinti apsukų ir neapkrauti variklio 5 minutes.

Padidinti apsukas ir patikrinti ar nėra alyvos, oro, dujų, aušinimo skysčio nutekėjimų.

Patikrinti ar vamzdžiai ir sujungimai nesideformuoja darbo metu.

Eksploatuojant būtina:

Būtina keisti alyvą, alyvos filtrą ir oro filtrą pagal automobilio gamintojo nurodymus.

Keičiant alyvą ir alyvos filtrą, naują filtrą pripildyti šviežios alyvos.

Kol variklis nėra sušilęs iki darbinės temperatūros - venkite staigaus pajudėjimo.

Po kelionės sustojus būtina ataušinti turbokompresorių, leidžiant varikliui padirbti laisva eiga 1-2 min. prieš jį užgesinant.